Samengaan van de Huurdersverenigingen.

De fusie tussen W.S Nieuw Lekkerland en W.S. Lek en Waard Wonen is al weer een feit. Na al het overleg, dat we als huurdersverenigingen van beide woningstichtingen hebben gehad in het kader van deze fusie. hebben we besloten een fusie tussen beide H.V `s te gaan onderzoeken. De samenwerking tijdens de voorafgaande fusiebesprekingen lieten zien, dat ook de H.V. `s veel overeenkomsten hebben.
Onder leiding van een coach van de Woonbond hebben we al meerdere malen overleg gevoerd met elkaar en het voelt goed. Beide partijen bestaan uit enthousiaste mensen, die weten dat ze de huurders vertegenwoordigen en dit zo goed mogelijk willen doen. Met de steun van die huurders hopen we op het neerzetten van een sterke huurdersvereniging, die alle huurders van de woningstichting Lek en waard Wonen vertegenwoordigt. Wij blijven tevens altijd zoeken naar huurders, die zich net als wij, in willen zetten voor het belang van alle huurders. Heeft u nog wat vrije tijd over en lijkt het u iets, meld uzelf dan aan.